prepravce

Mezinárodní doprava - poptávka

Vložit novou nabídku/poptávku
:
:
: capthca
:
Všechny položky jou povinné

Nikola Knotková (nikola.knotkova@centrum.cz) 29.8.2018 19:59
Upozorňuji na firmu Roman Karas Trans. Jedná se o přepravce, který se nechá vytížit a pak fakturu neproplatí. Firma sídlí v Německu, Burgermeister Prechtl Strasse 35, 926 37 Weiden.
Počet odpovědí: 3, poslední: 31.8.2018 7:41 Odpovědět
Roman Karas Trans (karas.trans@gmail.com) 30.8.2018 13:48
30.8.2018 12:22 Paní Knotková, Vaše provize Vám doposud nebyla vyplacena z důvodů Vám známých. V nabídce jste slibovala vytížení za 12.- kč / km a více. Ve skutečnosti jste této částky v průběhu 3 týdnů dosáhla pouze ve dvou případech. Převážnou většinu jste domluvila za částky mezi 5 až 8 kč / km. V jednom případě jste smluvila prepravu v délce přes 500 km za cenu 2,49. Je Vám jistě známo, ze jen náklady na naftu se pohybují okolo 4,50/km. Ocekaval jsem z Vaší strany, nějaký návrh řešení, namísto toho i z přepravy na které doplacim 2.- kč na km mi účtujete provizi, čímž jen prohlubujete mou ztrátu. Další věcí je že jste pravděpodobně záměrně ve Vašich Týdenních přehledech opomněl uvést přejezdy. U zakázky na kterou je na nakladku přejezd 213 km, posléze transport 280 km a nakonec přejezd domů v délce 562 km protože nejste schopna během dvou dnů zajistit další zakázku svědčí o Vašem nasazení. Stejně tak jako Vaše zprávy typu, "TAK JÁ ZÍTRA RÁNO VSTANU DŘÍV A PO NĚČEM SE PODÍVÁM".... Žádal jsem Vás, aby jste objednávky projednávala v Euro. Ani toto jste nevyřešila, většinou jste domlouvala platbu v CZK. Již jsem Vam psal že v případě platby v cizí měně, účtujete si banka poplatek ve výši 15.- €/platba.V jednom případě kdy klient požadoval vystavit fakturu v korunách jsem nechal na Vás, aby jste toto vyřešila. Do dnešního dne od Vás nemám zprávu jak jste to vyřešila. Ostatní platby jsem tedy resil sám. V druhém případě jsem Vás informoval ,ze k zakázce jste nedodala oficiální objednávku, byla vystavena faktura, která je již po splatnosti a není uhrazena. Vložila jste se do řešení...výsledek - poradila jste mi abych vystavil fakturu na základě Vašeho emailu. Tuto Vaši radu jsem nepochopil, informoval jsem Vás že klient nezaplatil a Vaše rada je abych vystavil fakturu.... A jako posled a snad nejhorší považuji Vaše lži o tom, že vytežujete více dodávek. Skutečnost se však projevila jiná. Paní Knotkova, v Německu není možné pracovat na ŽL jen pro jednu firmu, úřady Vás po té berou jako skrytého zaměstnance za kterého neodvadim povinné dávky. To je zde bráno jako trestný čin, končí to zrušením koncese a tucnou pokutou a nebo odsouzením. Jen za úřední překlad Vašeho lziveho emailu jsem zaplatil 700 kč, nepočítám cestu do Tachova a čas s tím ztracený. Byla jste informovana o tom, že jsem Vaši fakturu předal daňovému poradci. Ve světle techto skutečnosti bude Vaše provize stanovena az ze skutečné částky, která bude připsána na náš účet. Je tedy potřeba dočkat az skončí splatnosti. Vaše odpověď typu že Vás to nezajímá, že v Německé zákony Vás nezajímají jsou mylné, jak Vam jistě Váš přítel, a nebo rodinný právník kterym stále vyhrožuje te vysvětlí. Takže ještě jednou a naposledy, právo na Vaši provizi nezpochybnuji, ale její výši ano proto je nutné počkat az doběhnout platby.
Nikola Knotková (nikola.knotkova@centrum.cz) 31.8.2018 7:40
Takže na moji obhajobu: částku 12 kč jsem dosahovala celkem často a úspěšně a několikrát jsme jeli i nad tuto částku. Práci jste si chválil a byl jste spojený, dokud Vám nepřišla faktura ode mne. Tvrzení o lživém emailu je nepravdivé, jelikož nejste jediný, koho vytěžuji, tak mě tu neosočujte ze lži! A co se týče faktur v EUR. Vždy, když to bylo možné, jsem platbu sjednala v této měně, ale bohužel spousta českých firem mi to zamítla a s tím bohužel nic neudělám, i kdybych se na hlavu stavěla. A co se týče toho neštastného přejezdu. Sám dobře víte, že je v dopravě normální že se někdy stane něco podobného. Seděla jsem u PC celý den od 7 od rána a že se tam nic neobjevilo je známka mé neschopnosti? Nezlobte se, ale takové tvrzení je už vážně vrchol! A jen abyste veděl, do dnešního dne řeším zpětně Vaše objednávky/potažmo faktury i navzdory Vašemu nezájmu a nekomunikativnosti. Faktura má splatnost a ta se má dodržet. Ostatně, je to sepsané ve smlouvě, která má určitá "pravidla". Měl byste si ji asi znovu přečíst.
Nikola Knotková (nikola.knotkova@centrum.cz) 31.8.2018 7:41
Kdokoliv bude chtít, stačí napsat email a ráda přepošlu zprávy či záznamy hovorů. Nenechám se tu špinit.

Dopravní info on-line

Top nej firem

Prezident CR Zeman

Věříte prezidentovi ĆR Zemanovi?

Celkem hlasovalo 19347. Archiv anket.